Wczytuję dane...
FAQ

Sklep Elnarzedzia.pl wprowadził  program partnerski, który polega na przydzieleniu stałego rabatu, dla stałych naszych klientów.

 Jakie warunki musisz spełnić ?

- Musisz być zarejestrowany w naszym sklepie

- Udzielić zgody na subskrypcję

- Dokonać zakupy na łączną kwotę powyżej 3000 zł.

Po spełnieniu tych wszystkich wymagań zostanie przydzielony stały rabat, który będziesz mógł wykorzystać przy kolejnych zakupach.

Rabat jest zmienny w zależności od wartości transakcji.

Rabaty z tytułu wartości zakupu nie są naliczane na produkty znajdujące się w promocji, tzn. oznaczone napisem "promocja".

1. Czas realizacji zamówienia ?

Przybliżony czas na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 1-3 dni. Cześć produktów składowana jest w magazynach dostawców lub dostępna jest na zamówienie, w takim przypadku czas realizacji może być dłuższy. Informację o czasie dostępności poszczególnych produktów znajdziesz na karcie produktu. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na koncie. Do kompletowania zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia kupujący jest na bieżąco informowany prze obsługę sklepu.

2. Koszt dostawy ?

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD i FEDEX. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością opcji wyboru dostawy. Przy kwocie zakupów powyżej 300 zł ,kupującemu przysługuje darmowa dostawa na terenie Polski. Więcej o kosztach dostawy przeczytasz w "Wysyłce"

3. Dostępność produktów?

Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej. Ponieważ firma nasza prowadzi sprzedaż wieloma kanałami, może zdarzyć się, iż poszczególne produkty będą dostępne w nieco innym czasie niż podany na karcie produktu. Zawsze chętnie udzielimy informacji o dostępności poszczególnych produktów.

4. Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przy odbiorze paczki?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności lub protokół szkody. W takim przypadku możesz skontaktować się z nami, abyśmy mogli pomóc w załatwieniu formalności i przyśpieszyć likwidację szkody.

5. Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "firma" i wpisać numer NIP. W przypadku dodatkowych wymagań prosimy wpisać je w uwagach do zamówienia.

6. Gwarancja i serwis towarów ?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta, importera. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego.